sobota, 10 września 2016

tequila

"Trudno być aniołem w piekle"

Jestem --- Jak Wulkan ~ Wybucham bez ostrzeżeń ... Jestem --- Jak nadzieja ~ Tak łatwo mnie stracić Jestem --- Jak Wiatr ~ Tak trudno mnie zatrzymać... ... Jestem --- Jak Papieros ~ Trudno mnie rzucić... Jestem --- Jak Szampan ~ Uderzam do głowy... Jestem --- Jak Heroina ~ Tylko dla odważnych... Jestem --- Jak Morfina ~ Popadasz w euforie... Jestem --- Jak Kwiat ~ Tak łatwo mnie zranić... Jestem --- Jak Motyl ~ Tak trudno mnie złapać... Jestem --- Jak Kropla Deszczu ~ Żyję chwilą... Jestem --- Jak Dźwięk ~ Rozbrzmiewam śmiechem... Jestem --- Jak Noc ~ Zapowiadam dzień... Jestem --- Jak Gwiazda ~ Spełniam życzenia... Jestem --- Jak Rzeka ~ Nie oglądam sie za siebie... Jestem --- Jak Ogień ~ Niszczę złudzenia... Jestem --- Jak 6 w ToTka - jedna jedyna na całe życie;] Jestem --- Jak magnes - przyciągam i odpycham;] Jestem --- Jak Media Markt - NIE DLA IDIOTÓW !!! Jestem --- Sobą :) 
 
Poszukiwany:
 
Kim jest mój wymarzony partner ?
To ktoś, z kim wszystko jest łatwe,
kolorowe są dnie i noce,
a ciepło jest nawet pod lodu kocem.

Ktoś, z kim mozna porozmawiać
o wszystkim zawsze i wszędzie.
Ktoś, kto kocha nad życie
i pozwala wierzyć, że tak już bedzie.

On nie musi być świętym
ani ideałem żadnym.
Wystarczy, aby był sobą
i był choć odrobine zabawny.

By umiał mnie przytulić,
gdy po policzku płyną łzy.
Kto pośród tysiąca do wyboru
powie: "Nikt inny tylko Ty!"

Ktoś, za kim zatęsknię
od razu po zamknieciu drzwi
i kto będzie mnie kochał...
Może to właśnie Ty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz