czwartek, 8 września 2016

passion 4 you

"Wybierz mnie!...wybierz mnie!...;)"

Obrazki są aktualne, nic tu więcej nie wymyślimy ;) ... ale wnętrze dla koneserki ... :) No, może trzeba dopracować kaloryferek ;)

Żyję aktywnie i zdrowo. Jestem zorganizowany i niezależny. Lubię się bawić, ale nie stronię od spokoju i wyciszenia.

Rower - wyczynowo. Biegam - towarzysko. W bonusie: górskie wędrówki, pływanie, taniec. Lubię się śmiać, z siebie szczególnie :-]

Jeśli oczekujesz: empatii, tolerancji, szacunku, bezpieczeństwa, ciepła, miłości, przewidywalności, zrozumienia i komunikacji - masz szansę tego doświadczyć :)
Poszukiwana:
Wystarczy, że będziesz sobą, a będziesz niezwykła :-) Wierzę, że wtedy uda nam się stworzyć coś niepowtarzalnego :-) a ponieważ z "pustego" i Salomon nie naleje, jakiś potencjał jest jednak wymagany... :-)

Niewątpliwie zwracają moją uwagę pewne spostrzeżenia z niektórych, krótkich, a jakże sympatycznych konwersacji. Okazuje się, że: "Polska język, trudna język" ;)

Będę cały Twój ;) jeśli oszczędzisz mi*: "rozumię", "umią", "zamkłam", "kopłam", "klepłam", "wyciągłam", oraz dodatkowo: "kupywać", "lubieć", "wziąść"..... aaaaaa, byłbym zapomniał .... o jakże magicznym "włanczać/wyłanczać/przełanczać" ... :)

Obiecuję ;), że niezdefiniowane powyżej, postaram się dzielnie znieść ;) ... choć nie będę się zakładał, jak długo wytrzymam... ;)

Niewątpliwym atutem będzie, podobna do mojej, awersja do klepania w klawisze ;) i jak najszybciej znajdziemy alternatywne medium komunikacji.... myśl Tygrysku, myśl .... :-)

(Koło ratunkowe, dla będących w szoku) - ALTERNATYWNE MEDIUM - to takie, nie obsługujące, jakże radosnego w tej rzeczywistości, "kopiuj-wklej" oraz zbawiennego, niezmiernie użytecznego <backspace/del..., które to funkcjonalności są fundamentem dla: "napisz coś o sobie...", najwyraźniej wysoko punktowanego przez wytrawne znawczynie tematu... ;-)

Jak widać, robiąc tak niewiele, można zrobić tak wiele, dlatego (z góry) dziękuję za uwzględnienie moich niewysokich wymagań :) na tym, jakże wymagającym portalu ;-)

Update 1 i pół: Niestety, muszę to napisać, dla tych mniej obytych filmowo ;-) Motto oraz podpis pod zdjęciem nie świadczą o desperacji, tylko są to cytaty ze Shreka.... których interpretacja zależy wyłącznie od poziomu wyobraźni/percepcji/poczucia humoru ;) Niemniej jednak doskonale opisują panujący tu "rodzinny" klimat... ;-) dlatego nie mogłem się oprzeć...

Update 2: "...oczko mu się odlepiło..... temu misiu...." więc słabo reaguję na takie okazywanie sympatii ... ;-)

Update 3 i 1/3: Zasadniczo nie mogę się powstrzymać... to portal randkowy, więc wchodząc w album z dodatkowymi fotkami oczekuję, że zobaczę interesującą mnie osobę... w różnych ujęciach, a nie piękne (notabene) widoki z Tunezji, czy innego egzotycznego kraju... tudzież zwierzątka. Jak będę chciał oglądać widoki, to zaloguję się na National Geographic..., jak zwierzątka, to do Animal Planet... no ale to miejsce jest dość specyficzne ... ;-)

--
*w przypadku kolejnych inspiracji - uzupełnię ;) ale też nie chcę tworzyć konkurencji dla prof. Miodka lub prof. Bralczyka :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz